Friday 25 Oct 11:30

Facebook ads

Lunchseminarie

FOOD: Yes

LEVEL: Intermediate

Hur kan man använda Facebook som en marknadsföringskanal?

Kan man använda Facebook som ett kampanjverktyg?

Kan man kombinera med Facebooks annonsplattform? Och vad är egentligen skillnaden mellan en annons och en sponsrad händelse?

Och givetvis den alltid aktuella frågan: Får jag anordna en tävling på Facebook?



Filip Schöön från Meltwater kommer och introducera i ämnet.



Du är välkommen att vara med du också och diskutera facebookmarknadsföring





Agenda

11.30 - 11.50 Introduktion

11.50 - 12.30 Diskussion med frågor och svar





Social Media Club



Social Media Club Skåne är en ideell nätverksgrupp som träffas en gång i månaden för att diskutera sociala medier. Inga krav, inga förpliktelser. Det viktiga är att vi vill träffas och diskutera sociala medier med likasinnade. Social Media Club är en internationell non-profit organisation grundad i USA av Chris Heuer och Kristie Wells i mars 2006. Mottot är ”if you get, share it” och det är just vad det handlar om, att dela med sig av kunskap, tankar och idéer om sociala medier. Vill du veta mer om den internationella organisation kan du läsa mer på deras hemsida socialmediaclub.org.



Platinum Partners

Capish100px Axis100px Connectitude100px

Premium Partners

Mediaevolution100px Qlik100px Webstep logo 100x50 Verisure100 Playtechbgt100px Oneagency100px Neo4j 100px Edument100px Securelink100px Omegapoint100px Advenica horisontal 100x50 Tetrapak100x50 Knightec100

Partners

Handelsbanken100px Thirdbase100px U blox100px Yrkesorange100px Oddhill100px Tedkomp100px Stratiteq100pxbl Crosstech100px Purplescout100px Servicewell 100x50 24hr100px Lytics100px Softhouse100px Schneider100px Tieto100pxnew Hotnew100px Ifacts logo partner 100px Resursbank 100px Pinmeto100px Terranet100px Bimobject100px Essiq100px Falconio100px Aveva 100x50 Humanit100px Avensia100px Relax100px Cybercom 100x50 Hittahem small Additude100x50 Forefront 100x50 Raygun100px Livingit100 Lime color 100x50
Sign in